geliyorum1sn:

bosverherseyi:

jacksparrowunsakali:

:SA:D:AS:FDgjhgfhjfsdhgkdfjgdjhgfhjlkjk ulan haykırdım amk

ahahahaahdsjkafkdsfkdskfdsk olm ölecem gülmekten sdfşsadşsadşsa

lan bende bu reklama takılmıştım, böyle bişey yapcaktım inci’ye kısmetmiş neyse :AF:AD:Fsdfgdfg

(mavimatruska gönderdi)

mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 
mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 
mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 
mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 
mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 
mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 
mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 
mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 
mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 
mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 

mutsuzlukusuyorum:

adriangulusu:

cennettendusenilkrbparcasi:

birazdeisikbiri:

werewolfolangirl:

pudingliturta:

kur0tama:

her gördüğümde rb yapıyorum

her gördüğümde RB yapmaktan bıkmıycağım post

ilk gönderilerimden biri

amq ya çok iyi

artik ezberledim resmen ama her gordugumde teker teker bakiyorum..

Oha lan cok fena

kısa film olsa izlenir 

(hayirlisibegollum gönderdi)

(uykumsu gönderdi)

solcudevrimci:

siyahsevenmetalci:

fuckity-fucker-fuck:

çocuk mutsuzum diyor, ergenlik diyorlar. çocuk kendine zarar vermeye başlayınca da şaşırıyorlar.

şaşırmıyorlar ki. annem bişey olduğunda ağladığımda, noldu yine mi kendini kesceksin hadi kessene diyor. şaşırmıyor, teşvik ediyor yani.

ancak kendimi kesince rahatlıyosam?

(mavimatruska gönderdi)

glassofwhiskeyy:

Bu saatte güldürdü piç gdhfjgyksgh

glassofwhiskeyy:

Bu saatte güldürdü piç gdhfjgyksgh

(pinkpotterhead gönderdi)

ozancetin:

Ve hala böyle geçmekte 

ozancetin:

Ve hala böyle geçmekte 

(uykumsu gönderdi)

biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.
biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.
biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.
biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.
biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.
biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.
biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.
biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.
biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.
biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.

biporsiyonmutluluk:

Türkleri hafife almayın.

(uykumsu gönderdi)

fosforludeniz:

gdoluamacsiz:

sfadasfsda

olmuş hahajdkgkh

fosforludeniz:

gdoluamacsiz:

sfadasfsda

olmuş hahajdkgkh

(ucansupurgesiolmayancadi gönderdi)

Running on The Default Network
by Boyce